Thursday 17 November 2011

DAP BANGSAT ORANG ASLI PUN NAK DIHASUT




Inilah dalang DAP dari ADUN Senawang, Mambau, Bukit Chedang

Semakin hari semakin jelas matlamat DAP ini di tambah pula dengan bantuan melayu yang semakin layu dari parti PAS dan PKR terutama Anwar Ibrahim yang menjadi dalag kepada Matlamat DAP iaitu menjadikan parti mereka berkuasa di negara ini.

Kali ini jelas kita lihat mereka mengunakan orang Asli untuk kepenting parti mereka... Sebenarnya DAP merasa cemburu dengan kerajaan BN yang sememangnya prihatin dan memikirkan tentang keperitan rakyat dan sering membantu mereka dan rakyat sememangnya didahulukan oleh kerajaan BN.


Mereka (DAP) hanya pandai tabur janji.. tapi lihatlah apa yang sudah terjadi dengan Kg Buah Pala? Harta rakyat semuanya habis dirampas! janji tinggal janji! Orang Asli seharusnya tidak terpedaya dengan janji-janji manis mereka ini!


Kalau boleh semua tanah yang ada di Malaysia ini mereka nak tawan! Ingatlah... Jangan terpedaya dan gadaikan tanah kita kepada DAP!


Kehadiran Menteri Besar Negeri Sembilan,Datuk Seri Utama Haji Mohamad Haji Hassan merubahkan suasana yang agak keras menjadi mesra.... Rata-rata orang asli merasa gembira dengan penjelasan yang diberikan oleh MB, sambil melaungkan hidup Tok Mat! Hidup Tok Mat .... Hidup BN! Pada masa yang sama juga dalang-dalang DAP tersebut menghilangkan diri..

Posted by Bro Jinggo 

No comments:

Post a Comment